Ειδήσεις για την Κεφαλονιά και τους Κεφαλονίτες

Κατηγορίες: Ακτοπλοΐα Δημόσια Έργα ΕΣΠΑ Ιθάκη Οικονομία Πισαετός Τουρισμός

anbvbs50

Το μοναδικό έργο ανάπτυξης του νησιού της Ιθάκης, το λιμάνι του Πίσω Αετού έχει σταματήσει από καιρό μπλεγμένο στην εγκληματική αδιαφορία των τοπικών, Περιφερειακών αρχών και αναδόχου του έργου αλλά και στα γρανάζια της γραφειοκρατίας. Το έργο ενταγμένο στο ΕΣΠΑ 2007-2013 με 7 εκατ. ευρώ περίπου, η ανάδοχος εταιρεία το ανέλαβε με έκπτωση τέτοια που κατέβασε τη δαπάνη  4.6 εκατ. ευρώ πέφτοντας έξω στους υπολογισμούς της. Τα έργο με ξεκίνησε σταμάτησε για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, στη συνέχεια συνεχίστηκε από άλλο εργολάβο που σταμάτησε πριν καλά-καλά αρχίσει!!!

Η πίστωση αν δεν έχει χαθεί, κινδυνεύει λόγω αδυναμίας απορρόφησης να μεταφερθεί σε άλλη Περιφέρεια και έτσι το έργο να οδηγηθεί στις καλένδες. Ο εργολάβος του έργου παροτρυνόμενος από το δήμαρχο Ιθάκης βρίσκεται στην Ρουμανία με την πεποίθηση ότι εκεί θα έχει τη δυνατότητα να αναλάβει μεγάλα έργα!!!

Από τη άλλη λίγο πριν την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου και τα ακτοπλοϊκά νέα δεν είναι καθόλου μα καθόλου ωραία για το νησί της Ιθάκης. Το πλοίο «Κεφαλονιά» αγοράστηκε μεν από νέα εταιρεία αλλά θα κάνει δρομολόγια  στη γραμμή Κυλλήνη - Πόρο - Αργοστόλι. Η Ionian Ferries μπορεί να ανακοινώνει με στόμφο"ότι δεν θα αφήσει τη γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα, αλλά γνωστοποιώντας τα  δρομολόγια της για την καλοκαιρινή περίοδο φαίνεται ότι βγάζει την Ιθάκη από τις 22/7-25/8 εκτός από το απογευματινό δρομολόγιό. Διπλά μεν δρομολόγια για αυτή την περίοδο  μονά για την Ιθάκη, μιας και κόβει την απογευματινή προσέγγιση. Γυρνάμε 30 χρόνια πίσω και κανένας από τους διοικούντες δεν ασχολείται με το θέμα –ας έκανε κάτι παρόμοιο ο Στρίντζης και θα βλέπατε κινητοποιήσεις…

Πηγή: ithacanews.gr







Σχολιάστε το άρθρο


Σχετικά άρθρα