Aποδοτική η διαφημιστική διαδικτυακή καμπάνια του ΕΟΤ τον Ιούνιο

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού ανακοίνωσε τα πρώτα αποτελέσματα στοχευμένης διαφημιστικής ενέργειας που πραγματοποιεί για πρώτη φορά μέσω Διαδικτύου για το μήνα Ιούνιο. Η διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο θα διαρκέσει έως τα τέλη Δεκεμβρίου 2011 και πραγματοποιείται στοχευμένα σε Βρετανία, Γερμανία, Ρωσία, Ισραήλ και Σουηδία.

Η απόδοση της ενέργειας κρίνεται ως ικανοποιητική και αποτελεσματική, καθώς το μήνυμα της Ελλάδας προβλήθηκε πάνω από 100 εκατομμύρια φορές στις 5 χώρες προβολής, ενώ ο πραγματικός αριθμός των κλικς υπερβαίνει κατά πολύ τον εκτιμώμενο (βάσει διαφημιστικού πλάνου) σε όλες τις χώρες και ειδικά σε Ρωσία και Ισραήλ όπου τα ποσοστά υπερβαίνουν το 70%!

  • Περίπου 124 χιλιάδες φορές οι χρήστες επέλεξαν να μάθουν περισσότερα επισκεπτόμενοι το visitgreece.gr.
  • Πάνω από 48 χιλιάδες χρήστες είδαν τα βίντεο της καμπάνιας.

Αναλυτικότερα, η καμπάνια αποδεικνύεται ιδιαίτερα αποδοτική καθώς τον Ιούνιο απέφερε περισσότερα των αναμενόμενων κλικ ως εξής:
Αγγλία: +46%
Σουηδία: +35%
Ρωσία: +70%
Ισραήλ: +74%
Γερμανία: +46%.