Έλεγχος στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «Κεφαλονιά» από το Λιμενικό μετά από καταγγελία επιβάτη

Έλεγχος έγινε την Πέμπτη, στον Πόρο, από άνδρες του Λιμενικού,  στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «» μετά από καταγγελία που είχε γίνει στο blog peiratikoreportaz.blogspot.com. Στην καταγγελία, ο αναγνώστης Κ. Νικολακόπουλος, έκανε λόγο για έλλειψη συντήρησης του συστήματος καθέλκυσης των σωστικών λεμβών, σκουριασμένα συρματόσκοινα, γλίστρες κλπ. ενώ παράλληλα κατήγγειλε ότι τα σωστικά βαρελάκια είχαν λήξει από τον 12ο του 2010.

Ο έλεγχος
Στον έλεγχο που διεξήγαγε άμεσα το , δεν βρέθηκαν προβλήματα, διαπιστώθηκε ότι η σκουριές ήταν γράσο, δοκιμάστηκαν όλα τα σωστικά, τα βαρελάκια ήταν εντός των προβλεπόμενων ημερομηνιών σωστής λειτουργίας ενώ κατέβηκαν και όλες οι βάρκες με επιτυχία.
Σύμφωνα πάντα, με το blog peiratikoreportaz.blogspot.com, η πλοιοκτήτρια εταιρεία, μέσω του εκπροσώπου της κ. Τελώνη, ευχαρίστησε τον επιβάτη γιατί η καταγγελία του στάθηκε αφορμή για να γίνει ο παραπάνω έλεγχος.

Ο πλοίαρχος
Νωρίτερα, ο πλοίαρχος του πλοίου είχε αποστείλει απάντηση στον καταγγέλλοντα, πάντα στο ίδιο blog, στην οποία ανέφερε τα εξής:



Κύριοι
Σχετικά με την καταγγελία του Κου Νικολακόπουλου που αναρτήθηκε στο blog σας θα ήθελα να καταθέσω και την δική μου άποψη ως πλοίαρχος του Ε/Γ-Ο/Γ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.
Τα σωστικά και πυροσβεστικά μέσα του πλοίου είναι σε άριστη κατάσταση και λειτουργούν κανονικά , τα δε πιστοποιητικά τους είναι σε ισχύ αφού έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες συντηρήσεις επιθεωρήσεις και δοκιμές.
Του λόγου το αληθές πιστοποιείται και από το πόρισμα του τοπικού κλιμακίου επιθεώρησης εμπορικών πλοίων του λιμεναρχείου Κεφαλονιάς το οποίο και διενέργησε σχολαστικό έλεγχο στο πλοίο.
Προκειμένου να ενημερωθούν σωστά οι αναγνώστες σας και να αποκατασταθεί η αλήθεια,
 θα ήθελα να διευκρινίσω ότι τα δήθεν «σκουριασμένα» συρματόσχοινα,  που είδε ο Κος Νικολακόπουλος ήταν ολοκαίνουργια συρματόσχοινα ενός έτους καλυμμένα με γράσο για λόγους συντήρησης και προστασίας, ενώ, σε ότι αφορά τις πνευστές σχεδίες (βαρελάκια) η ημερομηνία ( 12ος/2010) , που διέγνωσε ως ημερομηνία λήξης ισχύος ήταν στην πραγματικότητα η ημερομηνία εκτέλεσης του τελευταίου ελέγχου.
Αυτό που με λυπεί ιδιαίτερα είναι η σιγουριά με την οποία διατυπώθηκε η συγκεκριμένη καταγγελία και μάλιστα από έναν υποτιθέμενο γνώστη,  καθότι δήλωσε μηχανολόγος , πράγμα που μου προκαλεί τουλάχιστον απορία η ακόμη περισσότερο ανησυχία από τη στιγμή , που ο άνθρωπος αυτός δεν μπορεί να ξεχωρίσει το γράσο από την σκουριά και δεν μπορεί να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ ημερομηνίας τελευταίου ελέγχου και λήξη ισχύος
Πέραν τούτου αμφιβάλλω ιδιαίτερα για την προαίρεση του Κου Νικολακόπουλου,  αφού δεν μπήκε στον κόπο να εκφράσει την απορία για τα ευρήματα του σε κάποιον αξιωματικό του πλοίου η σε εμένα ώστε να του εξηγήσουμε τι ακριβώς είναι αυτά,  που είδε και βεβαίως αν οι εξηγήσεις μας δεν ήταν επαρκείς η ικανοποιητικές θα μπορούσε να προβεί σε οποιαδήποτε καταγγελία ήθελε.
Εν κατακλείδι ο Κος Νικολακόπουλος,  με απίστευτη ευκολία δημοσίευσε τα αυθαίρετα και αβάσιμα ευρήματα του και με τον τρόπο αυτό σπίλωσε και κατηγόρησε αυθαίρετα μια εταιρεία με ναυτικές βάσεις και παραδόσεις ετών , το πλήρωμα που εργάζεται σκληρά κάτω από δύσκολες συχνά συνθήκες καθημερινά με πρώτη προτεραιότητα την ασφάλεια των επιβατών και εμένα προσωπικά που ως πλοίαρχος έχω την ευθύνη για την καλή λειτουργία όλων των συστημάτων ασφαλείας του πλοίου.


Θεωρώ ότι η Ελληνική ναυτιλία και οι άνθρωποι της που έχουν διαγράψει μια τεράστια πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και δύσκολο περιβάλλον αξίζουν μεγαλύτερο σεβασμό από αυτόν που διάλεξε ο Κος Νικολακόπουλος να αποδώσει.


Σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.


Π. ΝΕΟΦΥΤΟΣ


ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Ε/Γ- Ο/Γ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Κεφαλονίτικα Νέα με πληροφορίες από το http://peiratikoreportaz.blogspot.com