Η γυφτιά στα Goody’ s δεν έχει όρια!!! (Χαράλαμπος Γερ. Στανίτσας)

Την προηγούμενη εβδομάδα πέρασα από την Καλαμάτα για ένα διήμερο. Κάνοντας την βόλτα μου στην κεντρική πλατεία της πόλης, θέλησα να πάρω ένα καφέ στο χέρι. Μπήκα στα Goody’ s, παρήγγειλα και περίμενα τον καφέ μου. Ταυτοχρόνως μπαίνει και μια κυρία και κατευθύνεται στις τουαλέτες. Διαπιστώνει με έκπληξη ότι η πόρτα είναι κλειδωμένη!!! Απευθύνεται στον υπάλληλο και ζητάει να ξεκλειδώσουν την πόρτα γιατί θέλει να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα. Ο υπάλληλος, απαθής, της ανακοινώνει πως για να μπει στην τουαλέτα χρειάζεται ειδικός κωδικός πρόσβασης, τον οποίο όμως παραλαμβάνει, αφού πρώτα παραγγείλει κάτι από το κατάστημα!!!

Δηλ. τα ελληνικότατα Goody’ s απαγορεύουν στον όποιο πολίτη βρίσκεται σε ανάγκη να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα, γιατί προφανώς καταναλώνει νερό και χαρτί υγείας!!! Μιλάμε για τέτοια γυφτιά!!! Για τέτοιο ξεπεσμό το ελληνικό ταχυφαγείο. Εγώ εμβρόντητος παρακολουθώ τον διάλογο και προσπαθώ με ευγενικό τρόπο να δώσω στον υπάλληλο να καταλάβει ότι αυτό που κάνουν είναι τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ. Ένας άλλος υπάλληλος, σχεδόν εμπιστευτικά, μου λέει πως έβαλαν πόρτα ασφαλείας που ανοίγει με κωδικό, κυρίως για να αποτρέψουν τους μετανάστες να τις χρησιμοποιούν και πως αν κάποιος έλληνας μπει και ζητήσει να την χρησιμοποιήσει, θα τον εξυπηρετήσουν δίνοντάς του τον κωδικό δωρεάν. Πάντως για την ιστορία στην συγκεκριμένη κυρία δεν έδωσαν κωδικό και προσεφέρθην να της παραχωρήσω τον δικό μου!!!
Πάντως, ο κωδικός πρόσβασης για την τουαλέτα, είτε είσαι Έλληνας είτε είσαι αλλοδαπός χρειάζεται και είναι πραγματικότητα για τα Goody’ s. Για του λόγου το αληθές δείτε στο κάτω μέρος της απόδειξης που επισυνάπτω!!!!

Κύριοι των Goody’ s, σοβαρευτείτε!!! Βρισκόμαστε σε περίοδο κρίσης, ο κόσμος περνάει δύσκολα και σεις προσπαθείτε να κάνετε οικονομία στο νερό, το χαρτί τουαλέτας και στο σαπούνι των WC!!!
Δεν σας τιμούν τέτοιες πρακτικές. Είναι γελοίες, απάνθρωπες, προσβλητικές και απαράδεκτες!!!!
Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να πω πως τα Goody’ s για μένα ΤΕΛΟΣ!!!!
Ο καταναλωτής έχει δύναμη και οφείλει να επιβραβεύει τους σωστούς επαγγελματίες και να τιμωρεί τους γελοίους και τους αεριτζήδες!!!

Χαράλαμπος Γερ. Στανίτσας (http://xaralampostanitsas.blogspot.com