Ένας σομελιέ νερού… δεν είναι καλή είδηση

Ο σομελιέ ήταν αυτός που, απ’ ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, δοκίμαζε, επέλεγε και γενικότερα επιμελούνταν κρασιά σε ακριβά, συνήθως, εστιατόρια ή πολύ ψαγμένες κάβες.

Σήμερα τα πράγματα φαίνεται πως αλλάζουν, και λίγο πριν πούμε το νερό νεράκι, παραδίδοντας τη δίψα μας στις φιλελεύθερες ανησυχίες των κυβερνήσεων που βάλθηκαν να ιδιωτικοποιήσουν ακόμη και τον αέρα που αναπνέουμε, νά’ σου και ο σομελιέ νερού ως κούκος που, όμως, μόνο την άνοιξη δεν φέρνει.

Ο Arno Steguweit είναι ο πρώτος σομελιέ νερού στον κόσμο και ο άνθρωπος που ισχυρίζεται ότι μπορεί να ξεχωρίσει 42 διαφορετικά νερά. Πρόκειται για το πρόσωπο-κλειδί στην προσπάθεια της να προωθήσει το νέο της και πολλά υποσχόμενο προϊόν, το έξυπνο νερό ή Glaceau Smartwater.

Ο Arno Steguweit το χαρακτήρισε νερό-φαινόμενο ενώ στη διαφημιστική προώθηση συμμτείχαν πολύ γνωστά ονόματα της σόου μπιζ, όπως η Τζένιφερ Άνιστον στις Η.Π.Α. και η Κάιλι Μινόγκ, στη Μεγάλη Βρετανία.

Απ’ ότι φαίνεται, η εταιρεία ρίχνει ήδη λεφτά με… τον κουβά στη διαφημιστική καμπάνια για το νέο της προϊόν ενώ αρκετά εκατομμύρια στοίχισαν οι απαραίτητες προσθήκες και μετατροπές στις μονάδες παραγωγής της.

Όλα δείχνουν ότι το νερό, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, οδεύει όλο και πιο συχνά προς τα διεθνή χρηματιστήρια και παραμένει άγνωστο σε μερικά χρόνια από σήμερα το πώς θα φτάνει μέχρι και τη δική μας βρύση.

Σύνταξη/επιμέλεια: Κεφαλονίτικα Νέα