Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων αποκτά νέες δυνατότητες προβολής

Την είσοδο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων σε «έναν κόσμο νέων δυνατοτήτων για την προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της περιφέρειας» ανακοίνωσε ο Θόδωρος Γαλιατσάτος, σε συνέντευξη τύπου που έδωσε για τα αποτελέσματα της ΠΙΝ στην World Travel Market.

Στη συνέντευξη που συμμετείχε και ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού , ο περιφερειάρχης τόνισε ότι είναι στρατηγικός στόχος της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων να προβάλλεται ως ένας ενιαίος γεωγραφικός χώρος και τα νησιά που την αποτελούν οι επιμέρους προορισμοί που μπορεί να επισκεφτούν οι τουρίστες.

«Από εκεί και πέρα», είπε ο κ. Γαλιατσάτος, «είναι στο χέρι του καθενός, της τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου βαθμού ή άλλων φορέων να καταθέτει τις δικές του προτάσεις για την προβολή μεμονωμένα συγκεκριμένων νησιών ή άλλων στοιχείων».

Σπύρος Γαλιατσάτος: Είχαμε την πιο εντυπωσιακή παρουσία στην World Travel Market

«Φέτος είχαμε μία εντυπωσιακή παρουσία στην World Travel Market, κάτι που ίσως να μην το έχει πετύχει μέχρι φέτος κάποια άλλη ελληνική περιφέρεια». 
Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε ο Σπύρος Γαλιατσάτος την ομιλία του προς τα μέσα ενημέρωσης για την παρουσία της Περιφέρειας στην κορυφαία έκθεση. 
Στη συνέχεια έδειξε slides από το περίπτερο της Περιφέρειας συγκρίνοντας μάλιστα την φετινή παρουσία με την περσινή.

«Η έκθεση αυτή δεν απευθύνεται στο κοινό αλλά στους επαγγελματίες», τόνισε ο κ. Γαλιατσάτος, προσθέτοντας ότι η Περιφέρεια προσπάθησε να κάνει εφαλτήριο την World Travel Market ώστε να προσελκύσει νέους πελάτες αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα στοιχεία της Περιφέρειας. «Δεν μείναμε μόνο σε έντυπο υλικό», πρόσθεσε, «του οποίου (άλλες χρονιές) το 50% το βλέπαμε στους κάδους απορριμμάτων κατά την έξοδό μας». «Φέτος πήγαμε με οργανωμένη εταιρεία Marketing και είχαμε σωρεία ραντεβού με bloggers και δημοσιογράφους» τους οποίους ενημέρωσαν οι εκπρόσωποι των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (για την ήταν εκεί ο Γ. Τιμοθεάτος) αλλά και οι υπόλοιποι επιχειρηματικοί και θεσμικοί εκπρόσωποι που βρέθηκαν στην έκθεση ενώ οργανώθηκαν ήδη εκπαιδευτικά ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν μετά τον Απρίλιο, ώστε να έρχονται στην Περιφέρεια όλοι όσοι διαμορφώνουν την κοινή γνώμη σε ότι έχει να κάνει με το τουριστικό προϊόν.  
Τέλος ο κ. Σπύρος Γαλιατσάτος μίλησε και για την προβολή που έλαβε ή προγραμματίζει η Περιφέρεια από περιοδικά αλλά και από μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα όπως το Travel Channel και το CNN καθώς και την στοχευμένη ηλεκτρονική προβολή που προγραμματίζει μέσω της Google.

Δείτε το video από την συνέντευξη τύπου.

Σύνταξη/επιμέλεια: Κεφαλονίτικα Νέα