Πεζογέφυρα Σάμης: Γραφειοκρατικού αλαλούμ συνέχεια – Πού έχει κολλήσει το έργο

Συνέχεια στην απίστευτη ιστορία γραφειοκρατικής… τρέλας, έδωσε εχθές το μεσημέρι ο υπεύθυνος των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου Κεφαλονιάς, , δίνοντας νέες πληροφορίες για την πεζογέφυρα της Σάμης.
Μιλώντας στον Σάκη Βούτο, στην εκπομπή το Βήμα του Πολίτη και τον Ionian Galaxy, ξετύλιξε όλο το κουβάρι των επεισοδίων ανάμεσα στις υπηρεσίες που έχει οδηγήσει στο σημερινό αδιέξοδο. Και φυσικά, θύματα όλου αυτού του πολέμου «εγγράφων» ανάμεσα στον Δήμο Κεφαλονιάς, την Κτηματική Υπηρεσία, το υπουργείο Οικονομικών, την αποκεντρωμένη, την περιφέρεια, τη βουλευτή, το υπουργείο Άμυνας και τον Στρατό(!), γίνονται οι κάτοικοι.

«Γεφύρι από χαρτιά»

«Θα μπορούσαμε να έχουμε χτίσει τη γέφυρα μόνο με την αλληλογραφία που υπάρχει μεταξύ των υπηρεσιών», είπε χαριτολογώντας ο κ. Μεσσάρης καταδεικνύοντας για μία ακόμη φορά τα δυσδιάκριτα όρια ανάμεσα στην πολυνομία και την τρέλα.

Ο κ. Μεσσάρης αναφέρθηκε στην πρόθεση του Δήμου να χτίσει μία νέα γέφυρα, στο ίδιο σημείο, κατεδαφίζοντας πρώτα την παλιά. Για το λόγο αυτό, εκπονήθηκαν και οι συγκεκριμένες μελέτες ενώ βρέθηκε και η ανάλογη πίστωση. «Κινηθήκαμε με τη λογική ότι το έργο θα περιλάμβανε και την κατεδάφιση, και το χτίσιμο της νέας γέφυρας», είπε ο κ. Μεσσάρης ο οποίος σημείωσε ότι οι μηχανικοί του Δήμου θεωρούσαν (και θεωρούν) ότι δεν χρειάζεται επαναχάραξη του αιγιαλού και της παραλίας αφού πρόκειται για υφιστάμενο έργο. Ακριβώς αυτή ήταν και η διαφωνία της Κτηματικής Υπηρεσίας η οποία θεωρούσε ότι χρειάζεται επαναχάραξη, όμως και πάλι το πρόβλημα δεν ήταν μόνο αυτό.

Το βασικό πρόβλημα, σύμφωνα πάντα με τον κ. Μεσσάρη, είναι ότι Κτηματική Υπηρεσία αρνείται να πάει το θέμα στην ειδική Επιτροπή Αιγιαλού και Παραλίας παρότι αυτή ήταν η προτροπή του υπουργείου Οικονομικών.

«Η ανώτερη αρχή, με έγγραφό της είπε το εξής: Κύριοι, αρμόδιος για να λύσει τη συγκεκριμένη διαφορά είναι η Επιτροπή Αιγιαλού και Παραλίας. »

Η επιτροπή που δεν υπήρχε αλλά και τα χαρτιά που δεν πήγαν

«’Οντως η συγκεκριμένη επιτροπή, την περίοδο που έγινε όλη αυτή η διαδικασία είχε πάψει να υπάρχει. Όμως με απόφαση του γ.γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, η απόφαση είναι από τις 9.11.2015, ξανασυστήθηκε η επιτροπή, άρα μπορούσαμε να πάμε».

«Όμως τα χαρτιά που είχαμε διαβιβάσει προς την Κτηματική Υπηρεσία και θα έπρεπε να πάνε στη συγκεκριμένη επιτροπή δεν έφυγαν ποτέ», κατέληξε ο κ. Μεσσάρης.

«Η Κτηματική δεν δέχεται να πάμε στην Επιτροπή»

Αργότερα, σε τηλεφωνική συνομιλία που είχαμε με τον κ. Μεσσάρη μας διευκρίνισε ότι στην ουσία η Κτηματική Υπηρεσία έχει μπλοκάρει το έργο αφού επιμένει ότι χρειάζεται επαναχάραξη Αιγιαλού και Παραλίας, αλλά δεν δέχεται να μεταβιβάσει τον φάκελο στην αρμόδια Επιτροπή για να κρίνει εκείνη και να αποφασίσει για τη διαφωνία.

Όταν ρωτήσαμε τον κ. Μεσσάρη για ποιο λόγο ο Δήμος δεν αποφάσισε να προχωρήσει τη διαδικασία επαναχάραξης όπως ζητάει η Κτηματική Υπηρεσία, μας απάντησε ότι κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να φτιαχτούν νέες μελέτες, να ξεκινήσει όλη η διαδικασία σχεδόν από την αρχή και να περάσουν αρκετά χρόνια μέχρι την ολοκλήρωση του έργου.

Σύνταξη/επιμέλεια: Κεφαλονίτικα Νέα

Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο

ΣΧΟΛΙΑ

WORDPRESS: 0