Προβλήματα με το ηλεκτρικό δίκτυο στην Παλική – Τι απάντησε η ΔΕΔΔΗΕ

Προβλήματα με το ηλεκτρικό δίκτυο στην Παλική – Τι απάντησε η ΔΕΔΔΗΕ

Την απάντηση της στα παράπονα των προέδρων των Τοπικών Κοινοτήτων Ριφίου, Καμιναράτων και Δαμουλιανάτων, για συχνές βλάβες στο δίκτυο αλλά και στις ηλεκτρικές συσκευές των κατοίκων της περιοχής έδωσε στη δημοσιότητα η Κοινότητα Ριφίου, εκφράζοντας παράλληλα τα παράπονά της για αυτήν.

Δείτε τι αναφέρει η ανακοίνωση στο Facebook

Αγαπητοί συγχωριανοί,σας ενημερώνουμε σχετικά με την αίτηση προς την ΔΕΔΔΗΕ, που είχε γίνει από κοινού από την κοινότητα Ριφιου, Δαμουλιανατων, Καμιναρατων, με θέμα τα προβλήματα που δημιουργεί το δίκτυο της ΔΕΗ στους καταναλωτές. Πήραμε την εξής απάντηση την οποία αναρτούμε παρακάτω.
Με ολο το σεβασμό προς το τεχνικό τμήμα της ΔΕΔΔΗΕ, αυτή δεν είναι απάντηση που δίνει λύση στο πρόβλημα για τις περιοχές που μιλάμε. Είναι μια απάντηση για το σύνολο του δικτύου σε όλη την επικράτεια του Ελλαδικού χώρου. Μιλάμε για υπερτάσεις, υποτασεις, ανεξαρτήτων καιρικών συνθηκών.
Μιλάμε για τα ίδια φαινόμενα αλλά σε πολύ μεγάλες διακυμάνσεις, όταν υπάρχει η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ κακοκαιρία, επαναλαμβανόμενες διακοπές. Είμαστε της γνώμης ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση, θα ήταν υποχρεωμένη να στείλει ειδικό τεχνικό κλιμάκιο να κοιτάξει το ΓΙΑΤΙ υπάρχουν τόσο έντονα αυτά τα τεχνικά προβλήματα ( μέτρηση ουδετερων του δικτύου της). Δεν είμαστε οι αρμόδιοι που θα υποδείξουμε στο τεχνικό τομέα της εταιρείας, το πώς θα κάνει την δουλειά της, αλλά αυτή η απάντηση είναι για να μπούνε οι αιτήσεις στην άκρη με έναν αριθμό πρωτοκόλλου, και να μην πούμε ότι πετάχτηκαν κατευθείαν στο καλάθι.
Εμείς , οι πρόεδροι, σαν αντιπρόσωποι των κοινοτήτων, που κινήσαμε αυτή τη διαδικασία, δεν αναγνωρίζουμε σαν λύση την απάντηση αυτή και θα συνεχίσουμε με ο,τι νόμιμο μέσο έχουμε, την διεκδίκηση της λύσης του προβλήματος. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι αρμόδιοι της ΔΕΔΔΗΕ, είναι και αυτοί ένα κομμάτι από την κοινωνία μας, αντιμετωπίζουνε και αυτοί τα ίδια προβλήματα, και εκτός από την δική μας διεκδίκηση του προβλήματος, ζητάμε να δουν το πρόβλημα σαν καταναλωτές και όχι σαν επιχειρηματίες. Δεν είναι δυνατόν να ζητάνε από ένα σπίτι να χαλάσει αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό για να βάλει ασφαλιστικές δικλείδες για την σταθερή τάση του δικτύου, που επί πολλά χρόνια , οι καταναλωτές πληρώνουν στο λογαριασμό τους συντήρηση και εκσυγχρονισμό του δικτύου αυτού. Θα γίνουν εκ νέου προσπάθειες για την λύση του προβλήματος οριστικά.