Εορτασμός της Ημέρας του Αγέννητου Σκοταδισμού

Εορτασμός της Ημέρας του Αγέννητου Σκοταδισμού

Είπα και εγώ πως θα μπορώ να σταυροκοπιέμαι και να ανάβω κανένα κερί χωρίς να νιώθω ενοχές, τώρα πια με τον Αμβρόσιο συνταξιούχο. Άντε λίγο ακόμα, βάστα γερά (λέω) να αποστρατευτεί και ο Άνθιμος και κάθε Κυριακή πρωί θα είμαι απίκο. Αμ δε… γιατί ως γνωστόν από τον βίο του Αγίου Λουκά Επισκόπου Συμφερουπόλεως και Κριμαίας του Ιατρού, «άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου». Το πρόβλημα δεν είναι ούτε ο Κύριος, ούτε η (με κεφαλαίο το Ε και το εννοώ). Το πρόβλημα είναι (και πάντα ήταν) η Ιερά Σύνοδος η οποία επιδεικνύει μια αξιοθαύμαστη σταθερότητα σε σκοταδιστικές απόψεις από τον Βυζαντινό μεσαίωνα μέχρι σήμερα. Αγαπητοί Πατέρες, Κοινωνία δεν είναι μόνον αυτοί οι οποίοι πηγαίνουν κάθε Κυριακή πρωί να εκκλησιαστούν. Κοινωνία είναι και όλοι αυτοί οι οποίοι θα ήθελαν να πηγαίνουν, αλλά δεν πάνε γιατί ακούγοντας τους ψαλμούς θα «χτυπάει μέσα στα μηνίγγια τους» και η προχθεσινή ανακοίνωση της Ιεράς Συνόδου πως η άμβλωση είναι φόνος.

«Πλήρης και ακέραιος άνθρωπος από τη στιγμή της σύλληψης του είναι το έμβρυο» και ως εκ τούτου «θεωρεί την εκούσια έκτρωση ως φόνο και δεν την αποδέχεται» η Ιερά Σύνοδος (λέει) στην ανακοίνωση της. Μέσα σε ένα κείμενο Βυζαντινοκαθαρεύουσας χρησιμοποιεί τη λέξη «έκτρωση» για να καταδείξει προφανώς την ποταπότητα του όλου εγχειρήματος, αντί για τη λέξη «άμβλωση» που είναι και ο σωστός όρος για διακοπή της εγκυμοσύνης από μαιευτήρα – γυναικολόγο, με τη συναίνεση της εγκύου και πριν το έμβρυο καταστεί βιώσιμο (νομικά επιτρεπτή μέχρι τη 12η εβδομάδα της κύησης). Το θέμα μας βέβαια δεν είναι η Βυζαντινοκαθαρεύουσα αλλά ο σκοταδισμός.

Και είναι σκοταδισμός και μισογυνισμός του χειρίστου είδους γιατί το έμβρυο «πλήρης και ακέραιος άνθρωπος» μπορεί να είναι προϊόν βιασμού, παιδεραστίας ή αιμομιξίας για παράδειγμα. Ή μπορεί με την κύηση να απειλείται η ζωή της ίδιας της γυναίκας για την οποία βεβαίως καρφί δεν σας καίγεται. Τα βρέφη που κατέληξαν πρόσφατα στον φωταγωγό του Νέου Κόσμου ή στον σκουπιδοτενεκέ της Πετρούπολης από μικρομάνες που δεν είχαν μαντήλι να κλάψουν στη ζωή τους, δεν ήταν «πλήρεις και ακέραιοι άνθρωποι»; Ας πρόσεχαν και αυτές και τα έμβρυα που έγιναν βρέφη (θα μου πείτε).

Απ’ την άλλη η Υπουργός Θρησκευτικών και Παιδείας δήλωσε πως θα μπει τελικά η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία, χωρίς βεβαίως να προσδιορίζει το «πότε», το «πως» και κυρίως το «από ποιους». Αν είναι να μπει όπως το φαντάζομαι… αφήστε τα παιδιά με τη μέθοδο της αυτοδιδαχής. Καλύτερα θα τα καταφέρουν στη ζωή τους.

ΣΧΟΛΙΑ

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0