Σκάνδαλο με υπογραφή Μητσοτάκη

Σκάνδαλο με υπογραφή Μητσοτάκη

Επιβεβαιώνονται οι υποψίες ότι τεράστια ποσά της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι» μοιράστηκαν στους «ημετέρους» και τους «υποστηρικτές» της κυβέρνησης.

Μετά την πίεση των κομμάτων της αντιπολίτευσης και την επιμονή ελάχιστων μέσων ενημέρωσης, η κυβέρνηση υποχρεώθηκε να δώσει χθες στη δημοσιότητα τον πίνακα με τους αποδέκτες και τα ποσά που μοιράστηκαν στον καθένα από το κονδύλι των 20 εκατ. ευρώ της καμπάνιας «».

Η «Εφ.Συν.» από την πρώτη στιγμή στηλίτευσε τη σκανδαλώδη διαδικασία που ακολουθήθηκε, ενώ πριν από δυο βδομάδες (23.6.) προχώρησε και σε αίτηση προς τους δυο αρμόδιους υφυπουργούς, Πέτσα και Σκυλακάκη, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, η οποία δεν μπορούσε να μείνει αναπάντητη.

Τελικά δίκιο είχε και έκρυβε τη λίστα η κυβέρνηση. Η δημοσιοποίηση των ποσών στον πίνακα των 1.232 μέσων ενημέρωσης που ανακοινώθηκε χθες αφήνει τον αναγνώστη άφωνο. Παρά το γεγονός ότι μεσολάβησε ένα μεγάλο διάστημα, κατά το οποίο είναι βέβαιο ότι έγιναν κάποιες «διορθώσεις», προκειμένου να κρυφτούν τα πιο κραυγαλέα στοιχεία, το αποτέλεσμα εξακολουθεί να παραμένει σκανδαλώδες. Μπορεί να έχει φροντίσει ο συντάκτης του καταλόγου να μοιράσει τους αποδέκτες του ίδιου ομίλου σε διάφορα σημεία, έτσι ώστε να μην κάνει μπαμ η σκανδαλώδης κατανομή, αλλά το τελικό αποτέλεσμα δεν κρύβεται: εκατοντάδες χιλιάδες στα δικά μας παιδιά και ψίχουλα ή τίποτα στους πολιτικούς αντιπάλους της κυβέρνησης.

Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Πέτσας είχε την αφέλεια να ομολογήσει εξαρχής ότι τα κριτήρια για την κατανομή του κονδυλίου των 20 εκατ. υπήρξαν κομματικά. Με τη συνηθισμένη του ωμότητα είχε φροντίσει από τις 11 Ιουνίου, απαντώντας σε ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, να υπερασπιστεί τον αποκλεισμό της εφημερίδα «Documento» από τη λίστα, λέγοντας τα εξής εξωφρενικά: «Μπορεί να συμμετέχει σε μια καμπάνια, που έχει ως βασικό της σύνθημα το “Μένουμε σπίτι”, μια εφημερίδα ή ένα Μέσο που χαρακτηρίζει αυτό το σλόγκαν “Μένουμε ταπί”; Μπορεί να συμμετέχει στην καμπάνια, που προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την απειλή που δέχεται από τον κορονοϊό, ένα Μέσο που χαρακτηρίζει τον κορονοϊό “κοροϊδοϊό”; Είναι προφανές ότι όταν δεν υπάρχει η αντίληψη στο Μέσο αυτό ότι υπάρχει απειλή από τον κορονοϊό και όταν δεν θεωρεί ότι είναι σοβαρό το μήνυμα “Μένουμε σπίτι” ή “Μένουμε ασφαλείς”, τότε δεν μπορεί να συμμετέχει σε αυτή την καμπάνια. Και προκαλεί κατάπληξη το πώς ζητά, εκ των υστέρων, να συμμετάσχει σε μια καμπάνια για θέματα που δεν θεωρούσε απειλή».

Με άλλα λόγια, η εφημερίδα «τιμωρήθηκε» επειδή είχε διαφορετική άποψη από την κυβέρνηση! Αλλά να ‘ταν μόνο αυτό; Η ερευνητική ομάδα The Press Project υπολόγισε ότι συνολικά δόθηκε λιγότερο από 1% στον αντιπολιτευόμενο Τύπο για την καμπάνια.

Διαβάστε τη συνέχεια στην Εφημερίδα των Συντακτών