Τμήμα Ψηφιακών μέσων στο Αργοστόλι: Χαμηλά μόρια, υψηλή πρόσβαση στην αγορά

Τμήμα Ψηφιακών μέσων στο Αργοστόλι: Χαμηλά μόρια, υψηλή πρόσβαση στην αγορά

Δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου για το Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας στο Αργοστόλι

Η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος παρουσίασε μία σειρά τμημάτων που αν και δεν είναι ιδιαίτερα «δημοφιλή και έχουν χαμηλή βάση εισαγωγής, υπόσχονται απορρόφηση από την αγορά».

Ανάμεσα σ’ αυτά ξεχωρίζει αυτό του Τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας, του Ιονίου Πανεπιστημίου, στο , (8.645 μόρια) το οποίο αναφέρεται στο άρθρο ως  τμήμα «με στόχευση στους κλάδους της επικοινωνίας, της προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που οδηγούν σε επιλογές εργασίας σε τμήματα μάρκετινγκ, πωλήσεων, δημοσίων σχέσεων και διαφήμισης, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια με την ταχύτατη άνοδο των κοινωνικών δικτύων.»

Διαβάστε το άρθρο.