Κεφαλονίτικο Marketing

Κεφαλονίτικο Marketing

Μπορεί τα πράγματα αυτό το… δύσκολο καλοκαίρι να βαίνουν όλο και πιο… σοβαρά, τόσο με τα κρούσματα Covid-19, όσο και οικονομικά, όμως το χιούμορ δεν φαίνεται να λείπει από το νησί μας. Ακόμη και το… ακούσιο.

Κι ενώ για τα κρούσματα, στο μόνο που από ό, τι φαίνεται μπορούμε να ελπίζουμε είναι στον Άγιο Γεράσιμο, άντε και σε μια καλή τύχη, στο θέμα της φετινής συρρίκνωσης της τουριστικής ροής προς την Κεφαλονιά, η προσπάθεια της τουριστικής προβολής, σε δυο τουλάχιστον περιπτώσεις, καλά κρατεί….

Στον δήμο Σάμης, για παράδειγμα, στην περιοχή δηλαδή με τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς όπως τα Σπήλαια, τον Μύρτο, το Φισκάρδο, την γραφική Αγία Ευφημία και την πανέμορφη Άσσο, μια απλή μηχανή αναζήτησης για πληροφορίες της περιοχής, σε οδηγεί στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του ίδιου του δήμου.

Εκεί, όμως, τα πράγματα… “σοβαρεύουν”! Γιατί ο επισκέπτης του νησιού ή εκείνος που έστω την τελευταία στιγμή αναζητά μια… ενημερωμένη λύση για τις διακοπές του, πέφτει πάνω σε απολύτως… χρηστικές πληροφορίες:

Πρώτα από όλα μαθαίνει όλα τα νέα της Διαύγειας, οπότε έχει μια πρώτη εικόνα πως η Δημοκρατία, πηγή της οποίας είναι ο δημόσιος έλεγχος, δεν γεννήθηκε στην Αθήνα, αλλά πολύ πιθανόν στα βραχάκια στα Ψαμούσα. Αν μάλιστα θα χρειαστεί μια περισσότερη ενημέρωση για το τι μπορεί να προσφέρει στον επισκέπτη της η ευρύτερη περιοχή, λαμβάνει άμεσα ενημέρωση για το πόσο αγόρασε ο δήμος τις λάμπες, πόσο κοστίζει το τσαπί και το φτυάρι και που πουλάνε αμμοχάλικο για την οδοποιία.

Αν τέλος, θέλει και κάτι… πικάντικο για τις διακοπές του, σίγουρα ένα καλό κους-κους για τα οδοιπορικά και τις αμοιβές ενός αντιδημάρχου, όσο και αν δεν είναι πρωτοσέλιδο στην αγγλική SUN, σίγουρα εγείρει την φαντασία…

Από την άλλη, το ίδιο το Επιμελητήριο Κεφαλονιάς-Ιθάκης, που λόγω… αντικειμένου έχει μια περισσότερη γνώση για την τουριστική προβολή των μελών του, των υπηρεσιών τους και συνολικά του νησιού, αποφάσισε-αν και δεν είδαμε ακόμη το τελικό αποτέλεσμα-να το ρίξει… αριστερά.

Με κεντρικό τίτλο καμπάνιας το αγαΠΑΜΕ Κεφαλονιά-αγαΠΑΜΕ Ιθάκη, ξεκάθαρα γίνεται αντιληπτό πως δάκτυλος αγωνιστικός του Εργατικού Κέντρου, κατέλαβε την σκηνή των γυρισμάτων και του μοντάζ και θα αντικαταστήσουν τα πλάνα με αποσπάσματα διαδηλώσεων και συγκεντρώσεων διαμαρτυρίας του ΠΑΜΕ.

Ή ότι στην Κεφαλονιά, μπορείς εύκολα να ζήσεις μια αγωνιστική εμπειρία, με προσομοιωτή δυνατών αγωνιστικών συγκινήσεων, σε έναν θεματικό Πανεργατικό Αγωνιστικό Μετωπικό… τουρισμό.

Και ότι, τέλος πάντων, η Κεφαλονιά και η Ιθάκη δεν είναι και τόσο τυχαία νησιά, καθώς η εργατική τάξη, ζει ήδη στον Παράδεισο, κάτι που μπορεί να δοκιμάσει κι ο/η κάθε επισκέπτης/τρια…

Στ.Αντ/Κεφαλονίτικα Νέα